söndag 1 juli 2012

Mina fina svarta lådor.

Köket ja... Nä men roligt att man har kämpat i över två veckor, involverat halva Sverige, gjort en slutspurt och gått upp i ledning för att sedan bli diskad tre millimeter från målsnöret. Nä men trevligt Hemnet.
Idag såg jag att de skickat ett mail, på min hotmail, 45 minuter innan de outade de tredjeplacerade bidraget som vinnare. Ett mail där de stog att de försökt kontakta mig via facebook men att de även skickade ett mail till min hotmail. Där det stog att de tvivlade på mina röster. Att flera tusen "likes" kom från en och samma person på ett dygn och att de därför tvivlade på mitt bidrag och ville höra min version.
På min facebooksida finns inte en tillstymmelse till mail, logginlägg eller liknande från någon på Hemnet. Och snyggt att skicka på ens hotmail. Den kollar man ju jävligt ofta.
Sen kanske de hade problem med telefonväxeln och inte kunde ringa en. Eller så var det säkert skitsvårt att hitta mitt mobilnummer på nätet. Ja menar, det finns ju faktiskt TVÅ Marie Huvén i hela Sverige. Vilken skulle de välja liksom.
Jag har iaf svarat bruttan. Återstår att se om man får nå svar...

----------------------------------------------------------------------

Ja men nu till nå helt annat. Är ju fullkomligt kass på att följa upp och visa saker jag påbörjat.
I mitten av Maj visade jag er bilden här under och berättade att jag påbörjat ett nytt projekt...

... massor av kapade bräder.

Dessa målade jag iaf sedan kanterna på...

...för att sedan spika ihop dem med spikpistol.

Och resultatet blev två svarta blomlådor!

Blev hur snyggt som helst och är sååå nöjd!
Så nu återstår det bara att göra fler till resten av huset. Men det får bli nån gång efter semestern, eller nått.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar