måndag 4 januari 2010

Arkitekt!

Åhh idag har jag ringt runt och letat efter arkitekter!
Och DET var inte de enklaste! De få som verkar finnas är mest bara gamla gubbar, var är de unga grabbarna och tjejerna!?
Men iallafall så ringde jag upp min gamla chef Anders Sjöberg och frågade efter namn och nummer till en karl som jag hjälp lite när jag jobbade på Profildekor. Han är både arkitekt och inredningsarkitekt m.m.
Ringde upp honom, Lennart, och nu på torsdag ska vi träffa honom! Spännande!!

Så nu måste jag sammanställa alla våra inspirationsbilder och skriva ut dom så att han förstår mitt och Patricks tänk :)

I morgon ska Patrick (om han hinner) ringa och kolla hur det går med avstyckningen. Bäst att tjata så mycket att dom blir less på en och då kanske jobbar fortare för att få slippa en! :D

Det har kommit mycket snö! Hoppas vi kan stycka av tomten ändå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar