måndag 16 maj 2011

Tröttare än allt tröttast!

Ja natten till idag var inte rolig. Kan inte ha sovit många timmar! Var jag inte tvungen att gå upp för att gå på toaletten så låg jag och vred och vände på mig och knuffade på Patrick som snarkat konstant!
Gjorde ett tappert försök i morse med att försöka göra mig i ordning för att åka till jobbet, men fick inse att jag var för slut i kroppen för att orka, utan fick krypa tillbaka till sängs igen.
När Patrick (som varit ledig idag) sedan stack in huvudet i sovrumet för att meddela att han skulle in till stan för att handla några saker till huset fick jag panik! Ensamhetspanik! haha Kände mig ensamast (inte ett ord va!?) i hela världen de få sekunder som gick innan jag hann ringa upp honom på mobilen och säga att jag måste få följa med! Så på med kläder och in i bilen, och där satt jag och halvsov medan han var in och rännde på affärerna! Men jag slapp ju vara ensam! haha Snacka om gravidhormoner ur balans! :D

Annars så har Erik varit här och grävt på tomten idag. Eller jämnat ut tomten snarare. Så snart ska vi nog kunna så gräs hoppas jag!
Här ser man även mina två stenar som ska flyttas till framsidan. :)


Patrick och Hans har även sågat ut för diskhon i tvättstugebänken och för blandaren så nu är det inkopplat och på plats.

Är liiite frustrerande att bo i ett hus som håller på att färdigställas, när man har dagar som jag haft idag. Finns liksom ingenstans man kan fly och få vara i fred! På eftermiddagen när ögonen höll på att gå i kors på mig gick jag och la mig i sovrummet. Precis utanför fönstret  (som saknar gardin) hade jag Erik med grävaren och vägg i vägg hade jag Patrick och Hans som var i full färd med att såga ut för diskhon i tvättstugan! Men men, bara att gilla läget, dra täcket över huvudet, tänka bort allt oljud och göra det bästa av situationen, huset måste ju bli klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar