tisdag 24 januari 2012

Vill ha!!

Idag har vi inte gjort många knop. Tvättat nån maskin tvätt, kört lite fyrhjuling (hämtat ner soptunnan, roligare än att gå, hehe) och på kvällskvisten for jag å Mirah in till Fredde på lite smörgåstårta och fika. P var ju på jourjobb så han kunde inte hänga med tyvärr. Hade funderingar på att dra in på stan en sväng på dagen men då termometern visade på -15 imorse så stannade vi hemma. Brrrr. Har istället drömt mig bort lite i inredningsvärlden...

Denna avlastningsbänk VILL JAG HA!! Så snälla Gud (som jag inte tror på) gör så att jag vinner snuskigt mycket pengar så att jag kan få köpa mitt jäkla bord!! 3 300 spänn är inte försvarbart just nu då det är massa annat som ska inhandlas till huset så snääälla låt mig vinna kosing! Schyssta rå!

Och när jag ändå vunnit de dära pengarna så tänkte jag att jag kunde köpa de hära skåpet på en gång. Vet liksom bara inte vart jag ska ha det, annars hade det nog hängt på nån vägg i mitt hem redan...

Sjuukt fint väder har det varit idag iallafall! De 15 minusgraderna fick sjön att ånga vackert!

Blå himmel och gnistrande snö! Nästan så man ångrar att man inte var ute på en prommis, men bara nästan. ;)

DAGENS TEMP:
-11 till -15 grader
Blå himmel och cirka 1½ dm snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar