torsdag 9 februari 2012

Hästjeflar i ljusfatet!

Som jag skrev i ett inlägg häromdagen:
Rätt som det är så ligger det pennor, plånböcker och nycklar m.m i ljusfaten och skålarna! Snyggt.... njaä..."


Idag såg jag detta!

Var kanske inte en plats för sambons V75-kupong som jag tänkte på när jag gjorde i ordning ljusfaten här hemma. Ja smaken är ju som baken. Behöver väl knappast tydliggöra att jag står för den goda smaken i familjen... ;)
Funderar på att gå ut i garaget och placera ut lite ljuslyktor och dyligt på karlns arbetsbänk. Förhoppningsvis finner han det lika irriterande som jag gör över hans V75-kupong!
Det heter ju inte "Ont ska med ont fördrivas" utan anledning! ;) hehe

1 kommentar:

  1. Haha, tror det där är manligt. Abbe lägger alltid sina glasögon i våra ljusfat :)
    Voksin då... En Classic har jag och tycker den är helt super. Vet inte hur Urban är så jag kan inte jämföra men jag vet att Jeanette har sagt att de är trånga.

    SvaraRadera