måndag 18 juni 2012

Trappräcke!

Fan vad ja inte hinner med mig. Okej, ganska så mycket fokus har kanske gått åt att involvera alla jag känner till att rösta på vårat jäkla kök i Hemnets kökstävling. JAG SKA VINNA!! ;D
Sen att hon den dära bästa vännen gick å gifte sig och överraskade oss alla kanske också gjorde mig en aning överrumplad. För det kan ju absolut inte ha varit den där alkoholen som däckade mig en hel dag efteråt. Orkade inte ens hålla upp kroppen för att krama toaletten utan låg utslagen med Mirahs låga lilla badbalja framför ansiktet en hel dag istället. Fräscht.
Men mer om det en annan gång.

Men iaf så måste ni ju få se vårat fina trappräcke! Ett rent helvete att få dit, många svordomar ven genom huset under monteringen, men fint blev det när det väl var klart. Kvinnan i huset är mer än nöjd! :D

Before and after.
Räcket kommer från Marifix och är köpt på Ryds glas i Nacksta.

Montering pågår.

Nedifrån och upp...

...uppifrån och ned.
Eftersom vi har så lite glasrutor i våran kåk ville jag ha några extra glasskivor att putsa. För det ääär ju så roligt att putsa glasfönster...

-----------------------------------------------------

Och för er som inte fattade att det var en länk till kökstävlingen där uppe så kommer den här igen.
OCH ni vet väl att om ni kopplar ner wi fi:n på telefonen så kan ni rösta tre gånger till!
Så in å rösta TRE GÅNGER eller SEX GÅNGER!!! Eller hur många gånger ni vill och kan för den delen... ja ni fattar. Puss på er!

3 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt!
    Okay! Stort tack för hjälpen, nu ska jag kika köksskåp på Ikea och bänkskivor i nåt kul material;)

    SvaraRadera
  2. Nio hjärtan till ert fantastiska kök idag! :)

    SvaraRadera
  3. Härligt, ja gör det Suzi! :)

    Tack Lisa!!

    SvaraRadera