lördag 16 juni 2012

Tre klick...

Har tänkt på en sak. Igår var det över 70 unika besökare här på bloggen. Om alla 70 besökare skulle ta sig en minut av sitt liv och rösta på vårat kök, tre gånger, skulle det betyda att vi får 210 "gillanden" på en dag. Skulle alla som tar sig tid att gå in på min blogg, även samma dagar ta sig tid att klicka och lägga tre röster på vårat kök, skulle vi garanterat vinna tävlingen. Då skulle vi få ett presentkort på 20.000 kronor att handla inredning för. Då skulle vi kunna få klart på övervåningen och äntligen flytta upp och använda hela huset.
Tänk om...

http://inspirationstavling.hemnet.se/photo/show/1014

Hjälper du oss är du världens ängel!!
(och om man vill kan man ju rösta både via telefonen och datorn...) ;)

5 kommentarer:

  1. Klart man röstar! Varje dag... :-) Ska bli spännande att se vad du trolla fram med de 20 000 kronorna! Du har ett fantastiskt hem, tack för att du delar med dig och inspirerar! //Maria, en ganska ny läsare

    SvaraRadera
  2. Nu har jag röstat;)

    Okay! Skönt att höra;)
    Var det krångligt att montera?
    Jag vill ha en svart eller iallafall mörk möbel till och er ser ut att vara det?
    Minns du vad den heter? (bänkskiva + skåp)
    Ser dessutom att vi har valt samma klinkers till golvet!
    Förstår att vi har ganska lik smak allt;)
    Ska bli så spännande att se dom IRL lagda i våååårt rum och inte bara på en
    Provkarta i affären;)

    SvaraRadera
  3. Jag röstade med mobilen och skulle sen testa med Ipaden samt datorn. Då sa han att jag redan röstat. Trist!

    SvaraRadera
  4. Nu är en högre växel ilagd. Hejja er! Jag gör vad jag kan för att hjälpa =) Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Maria: Åhh vad roligt att jag kan inspirera Maria! OM vi skulle vinna lovar jag att redogöra allt vi köper för pengarna! :D

    Emma: Koppla ned wi fi:n på mobilen innan du röstar så kan du iaf rösta både på den och datorn. Annars går den ju på samma IP-adress.

    Sigrid: Härligt! TACK!! :D

    SvaraRadera